Sovit hos Lisa!

Hejj!
Jag har precis duschat :)
Det var vääldigt skönt!
Idag har jag spelat match!
Vi spelade blandlag vilket var väldigt kul!
Innan det har jag sovit hos Lisa tillsammans med Heddaockså.
Vi badade jaccuzi :)
Vi är så modiga så vi vågade to.m slänga oss i snön!
Det var jätte roligt!
Sen gick vi in och kollade på Harry Potter Hemligheternas Kammare!
Det var mycket mysigt för vi hade chips, läsk och massa annat gott!
Vi somnade inte så jätte sent, kanske ett eller något sånt?!
Jag har tyvärr inte tagit några fina bilder men Hedda tog massor med sin kamera som jag gärna vill ha! :)
Jag hoppas på att bilderna kommer sen men här får ni iallafall en bild som jag gjorde om i Picnik!
// Caroline

Kommentarer
Postat av: Ida

Cool bild! <333 Din blogg är jättefin och bra! :D

2010-12-29 @ 18:28:58
Postat av: PhotoCaroliine

Tack så jäätte mycket<33333 Den kommer bli littee finare med header oxå ;) <3

2010-12-29 @ 19:20:10
URL: http://photocaroliine.blogg.se/
Postat av: Ida

Aa! <33

2010-12-30 @ 10:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0