Att vara sjuk kan ganska bra... ibland!

Hejj! :D
Förlåt för att jag inte har bloggat!
I fredags så hade jag hockeymatch mot Tullinge :P
Jag och Amanda tog tåget dit och det var det roligaste som hänt på länge!!!
Vi klev av på varje station för att hinna köpa en cola i en sån där liten automat men vi hann aldrig xD
Stationen innan Tullinge så hann vi köpa en cola... trodde vi!
Amanda stoppa i pengarna och hon skulle slå in det nummret colan va och jag skrek 20 för att vi hade stoppat i
tjugo kronor, men då klicka Amada in 20 så då fick vi ingen cola... utan en påse nappar!!! Vi hade redan köpt en sån! + Att vi glömde 8 kronor i automaten! XD Vi hade SKIT kul!!! :D
På matchen blev det 5-5 :D Vi ägde ^^
Idag missar jag matchen för jag är sjuk :( Jag hade inget att göra så jag tog fram min systemkamera och började produktfotografera :D Om ni inte vet vad det är så kolla på bilden ;)
Puss <3
JAG HAR TAGIT DEN DÄR BILDEN, INGEN FÅR KOPIERA/SPARA!
// Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0