Snart skola :P

Hejj :)
Snart är det dags för veckans första skoladag för mig! :P
Känns lite konstigt, då kan jag inte blogga varje timme XD
Men det ska nog gå bra ;)
Igår låg jag och kolla på Klass 9A på svtplay.
Jag skulle lugnt vilja ha sånna där lärare som dom där pedagogerna! :)
Just nu lyssnar jag på Avril Lavigne, har börjat lyssna på henne ganska mycket nu för tiden :P
Tokio Hotel hade ju konsert i Sverige förra året, men jag vet inte om dom har det det här året :(
Om dom skulle ha det så ska jag boka först av alla, ståplats längst fram :D
Förresten, min statistik blir bättre och bättre :D
Det är superbra ;)
Jag gillar att blogga! I början kände man sån press på att blogga hela tiden, och man visste inte vad man skulle skriva om, men nu tycke jag att det är jätte kul när man har en header också.
Jag kanske inte kan blogga hela tiden men jag ska försöka när jag kan :)
På tal om det, jag ska åka till Lanzarote på Sportlovet så då kommer jag inte kunna blogga.
Jag tror att jag ska ta med min dator, men vi vet ju inte om det finns gratis internet.
Jag ska ju SÅKLART oxå ta med systemkameran så jag kan ta MASSA bilder på allt möjligt!
Jag funderar på att lämna sminket hemma :P Hahah asså jag känner bara för att bli brun, och dom jag träffar där kommer jag ju ändå aldrig träffa igen :P
Det skulle bli ganska skönt att inte behöva ta bort sminket efter varje kväll där :)
Aja, nu måste jag gå och sminka mig och sätta på mig kläder, vi får höras sen, kanske under skoldagen eller nåt!?
Puss :*
4
// Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0