Sovit hos Senja + Hockeymatch

Hejj!
Förlåt för att jag har haft dålig uppdatering men blogg.se var knas igår :)
I lördags var jag med Senja hela dagen.
Vi var i centrum och köpte hårfärg och drack smoothie :D
Sen åkte vi hem till henne och åt mat och sen färgade vi håret!
Sen blev det 2 filmer, popcorn och hemmagjorda smoothies.
Very najjs!
På söndagen så hade jag ställt klockan på 9 för jag skulle ha hockeymatch.
Vi vakna typ knappast av klockan xD
Sen så ringde pappa och då vaknade vi :D
Sen åkte jag iväg och spelade hockeymatch med Ormsta DE.
Dom har inget lag så jag fick hjälpa till :)
Vi mötte Tullinge Hockey och vi förlorade med 2-3.
Sen så gick jag och Matilda W på bio :D
Vi såg Easy A.
Den handlade om en tjej som ljög om sig själv och fick massa rykten om sig.
Jag rekommenderar den till dom som är i min ålder.
Den innehåller ganska fula ord men den är bra ändå.
Efter bion så åkte jag hem och chilla ;)
Nu ska jag typ blogga lite mer xD
Aja bye så länge.... :D
Bilderna går typ inte att få över till datorn så ni får se dom sen :P
Så länge få ni en liiiiten bild på mig och Sofie <3
// Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0