Till dig Ida <3

Hej :)
Det här inlägget är till min kompis Ida!
Jag har känt dig vääldigt länge!
Jag har måånga minnen med dig!
Mina favorit minnen är:
1: När vi hämtade Yoshi på dagis ;)
2: När vi tömde diskmaskinen som var smutsig och sen var vi tvungna att lägga tillbaka allt xD
3: När vi var på Allsång på Skansen och Anders vinka till oss :D
Vi har ju säkert 1000 minnen till tillsammans som te.x Igelkotten som ville flyga, men det
här var dom jag kom på nu ;)
Jag verkligen lääängtar till Onsdag då vi kanske ska ses!
Tack för att du är såå snäll och jag hoppas att du läser det här!
Vacker bild? ^^
// Caroline

Kommentarer
Postat av: Ida

Åå va du är snäll! Ja, våra minnen är bääst och det ska bli grymt kul att kanske träffa dig på onsdag. <3 älskar dig

2011-01-03 @ 17:57:15
Postat av: Hedda

Hihihihi älskar bilden! ♥

2011-01-11 @ 15:36:39
URL: http://hedddans.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0