God makes no mistakes...

Yo allihop ;)
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, börjar 9:10 :D
Asså Johan Palm är så jevla söt!
Jag vet att det bara är jag, Janina och Mathilda typ som tycker det...¨
Men han äger på att sjunga! Börjar fan gråta till alla låtar, jag saknar han otroligt!
Jag har sett han 2 gånger. När jag och Malin såg han senast så stod hon och höll på med kameran hela konserten medans jag stod och skrek och höll på att svimma XD
Det var fail, + att vi hade knallrött sexxi läppstift XD Såg ut som tanter tyckte Malin....
Jag tycker vi var superheta!
Jag har astråkigt just nu.... Varje gång jag ska börja chatta med nån så loggar den ut!
Och vem pallar chatta med mig? XD
AJaa nu ska jag lyssna på mer musik ;)
Hörs efter skolan skulle jag tro... Eller vi får se...
Puss <3
Bara för att han e vacker får ni en bild på han :)
// Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0