Jag e jeevligt modig som berättar detta..

Haha tänkte berätta en sak som har hänt mig och varna er så det inte händer er mina kära läsare:
En gång när jag och Hedda var och bada så hoppa vi från tramploliner :)
Min bikiniöverdel var inte så himla spänd men jag tänkte inte på det.
När jag kom ner under vattenytan så lossnade den lite, men asså inget syntes knappt och jag tänkte: Ingen såg ändå. Men sen när jag skulle fixa till den så var det 2 tjejer som asskratta. Dom hade sett allt för dom hade cyklop och stod och kolla under vattnet när folk hoppa från tramplolinerna. Så dom hade sett allt! Dom skratta ihjäl sig, dom kanske var 10 år. Jag ba stirra på dom och hoppa ALDLIG mer där ^^ Det var jeeeevligt pinsamt för dom fortsatte kolla hela tiden som värsta pedofilerna XD Haah så nu kommer jag till varningen:
Gör aldrig nåt under vattnet, se till att dina badkläder är hårt åt och om du ska hoppa trampolin så kolla att ingen är under vattnet med cyklop! Hahahah annars kan det gå som det gick för mej, 2 små tjejer har sett mig topless ;)
Smart...

Haha fattar inte att jag vågar lägga ut detta men aja, tyck vad ni vill, men det e faktiskt dom små pedofiltjejerna som borde skämmas... ^^
// Caroline

Kommentarer
Postat av: Ida

Stackarn! Men du är modig som berättade. <333

2011-03-08 @ 18:59:27
Postat av: PhotoCaroliine

haha tackar ;)

2011-03-09 @ 08:15:34
URL: http://photocaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0