Lycka till i framtiden läsare, puss <3

När jag bloggade här senast var mitt liv perfekt.
Jag visste inget av livet som jag lever nu.
Det är hemsk, man blir sviken, hånad retad och livet suger.
Visste inget om den jag nu älskar och jag önskar på nåt sätt att jag hade kunnat ändra allt då.
Jag var ett litet barn när jag var inne här, den tiden ägde.
Jag vill bara säga en sak till alla er som läser detta, LÅT INTE KÄRLEKEN TA ÖVER!
Kärlek kan vara hemskt, att bli lämnad är nog det hemskaste som finns.
Att se din älskade lämna än för alltid.
Jag har varit med om mkt.
Har ändrat stil helt och fått nya kompisar.
Jag har älskar en kille som inte älskar mej.
Jag skriver ständigt tråkiga msn statusar,
Alla ni där ute, lycka till med era liv, stötta varandra! <33
Jag önskar er lycka till!
Jag hatar att säga hejdå så skriver bara puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0