Dansuppvisningen blev... LYCKAD! :D

Dansuppvisningen igår var så jävla kul XD
Men man blev lite trött blev lite trött av att vänta, för vi var näst sist :P
Jag: Angelica, jag kommer trilla!
Angelica: ?
1 sekund senare ligger jag på golvet, på ett litet barn! XD
Dansuppvisningen igår var så jävla kul XD
Men man blev lite trött blev lite trött av att vänta, för vi var näst sist :P
Jag: Angelica, jag kommer trilla!
Angelica: ?
1 sekund senare ligger jag på golvet, på ett litet barn! XD
På första uppvisningen blev det lite krångligt, för jag hade missat dom 3 senaste gångerna :P
Men sen gick det ganska braa.
Jag filmade alla nummer :P
Ni får se en liten bild från förra veckan iaf :D
// Caroline

Kommentarer
Postat av: Anonym

BIlDEN?! hallå !!!! jag klippte ut dig du inte ville vara med !

2011-02-05 @ 16:38:01
Postat av: PhotoCaroliine

?

2011-02-06 @ 14:00:25
URL: http://photocaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0