Knasig dag... eller ja.. alla min dagar är ganska knasiga :P

Asså jag stööör mig på att man aldrig kommer på en rubrik!?
Idag har jag som vanligt varit i skolan, och det har varit lika knasigt som vanligt :D
Alba och jag råkade göra en väääldigt rolig sak påväg till matten, så det slutade med att jag låg på golvet och skrattade XD
Imorgon har jag matteprov, men jag tror att jag kan allt :P
Nu ska jag sätta på mig några sköna kläder och slänga mig ner i soffan x)
Jag önskar att man kunde lägga in bilder från telefonen direkt in i ett inlägg på bloggen men det funkar ej :/
Aja, jag kan iaf skriva från mobilen, till skillnad från iPhonen ^^
Pussar och kramar sötizar :*
// Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0