I wanna be a rockstar...

HOLA!
Just nu lyssnar jag på musik, precis ätit frukost och smsar med Malak.
Till frukosten gjorde jag musikläxan som jag tror var till idag, eller imorgon.
Brukar inte vara ute i sista minuten men var tvungen.
Idag så har jag massa MATTE att göra -.-
Jag tror man ska va på 2.4 och jag e på 2.2 !
Alltså 2 delar att göra! Bu.
Asså hela min vecka är fullbokad av massa träningar och danslektioner!
Hemskt. Och i helgen så ska vi ha turnering.
När får jag tid att umgås med alla min sööta väänner? I skolan. Ja, men vi går ju olika skolor allihop.
Jag kommer inte ens ihåg senaste gången Amanda och jag shoppa!
Eller när jag och Malin gjorde nåt. Hemskt.
Aja nu ska jag lyssna lite mer på musik, sen sätta på mig strumpor och sen dra till skolan :)
Det blir nog bra hoppas jag ;)
Puss och kramar till er som forfarande läser bloggen :D
GAMMAL BILD XD Wannabe tiderna är över nudå ;)
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0