Ostmacka utan ost...

Hajj everybody!
Idag har det varit en heeelt vanlig skoldag :P
Efter skolan kom Alva hem till mig och åt maaasssaaa mackor och kolla på solsidan :)
ÄLSKAR när Ove säger: Du såg mig äta en bajsmacka, men du säger ingenting!
HAHAAHA asså dog ^^
Just nu så ska jag äta middag, måste göra det nu för har dans sen :)¨
Idag har jag dans med dom som e 13-17 år tror jag :))
Förresten jag vill gärna berätta om min morgon...
Ska precis gå till skolan.
Kommer på att jag glömt sminka mig, gör det, kollar klockan, ser att jag skulle gått för 5 min sen.
Tänker precis låsa dörren, men märker att nyckeln är borta.
Ringer Bianca för glömde den där.
Hon svarar ej, jag kan inte lämna huset olåst så kutar hem till henne och väcker hennes familj.
Får låna extranyckeln. Kutar hem och låser och kutar och lämnar den där.. Sen måste jag springa allt jag har till skolan och HINNER! -.-"

Hemskaste morgonen på länge, fick panik, men som tur var börja jag inte grina som jag brukar XD
Det e en sak ni inte visste om mig, när jag blir frusetrerad och inte kan välja något så börjar jag gråta xD
Det kan vara så att jag inte kan bestämma om jag ska städa eller bädda sängen först och då får jag panik och sätter mig ner och typ gråter, okejj kanske inte gråter men jag blir helt knas XD
Aja måste dra, BAJJ!
// Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0