Plonkan is at home...

Hejj alla ledsna och glada xD
Helt vanlig dag för mej, gick i skolan, pluggade som fan!
Jag gillar att jobba på lektionerna! Asså jag tycker inte det finns nåt som heter plugghäst!
Jag vill få bra betyg. :)
På bilden skulle vi göra en mask. " Asså en sån man har i ansiktet "
Det gjorde **** ont att ta loss!
Jag gick fan runt och svor heeela tiden :P
Nu sitter jag och lyssnar på musikk :D
ULRIK MUNTHER ♥
Förlåt, men han är fett bra!!! XD
Själv suger man på att sjunga, har sjungit i kör för ett antal år sen :P
Jag suger på allt musikaliskt!
Jag kan inte hålla fingrarna på en gitarr, kan inte hinna med när jag spelar piano!
Asså faiil!
Tur att man är bra på aatt dansa då ;))
Nu ska jag hämta MASSA oboyyy XD
Vet ni vad..?
Idag skickade sneeeela Durriss ( Alltså Fredrik i min parallelklass ) den bästa låten ever!
Den som gissar ut vilken får en puss ;)
herrå <3
// Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0