SNÖSTORM!

Hejj!
Jag hade tänkt att börja med att berätta vad som hände igår.
Jag och Eira tog bussen till dansen, men först så åkte vi till centrum och köpte Naked Juice Bar och chips ^^
Sen åkte vi till dansen, vi var en timme tidiga, så vi logga in på datorerna dom har där :)
Dansen gick ganska bra :) Vi har börjat på en ny uppvisningsdans och den verkar ganska bra! :D
Efter det åkte vi hem, och som tur var kunde pappa stjutsa oss! :P
När jag kom hem så gjorde 7 sidor NO typ :P INTE KUL!!! :(
Vi läser om Ryggradslösa djur och nu och maskar.
BLÄÄÄ!
Vi var tvunga att läsa om Binnikemasken, som kan finnas i magen osv.. :(
Idag så vaknade jag upp och såg all snö!
Det e helt otroligt, jag trodde snön skulle försvinna snart! Jag hade to.m hade tänkt ha Converse snart! :P
Snart måste jag ge mig av till skolan, och tänk om ingen annan har kommit fram?! :S
Jag e iaf inte lika galen som min kompis Christoffer ^^ Han cyklar fortfarande XD
Aja, nu ska jag gå och välja ett par VARMA kläder!
Pössar och kramar..!
Det här kanske blir mitt sista inlägg 4-ever om jag skulle dö påväg till skolan, fasta i snön eller nåt...
// Caroline

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack söta du!

2011-02-11 @ 08:38:55
URL: http://fnylen.blogg.se/
Postat av: julia!<3

najssigt!<33<33<3<3<3

2011-02-11 @ 16:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0