Godmorgon lilla bloggen ;)

Hejj!
Jag hann inte blogga igår, större delen av dagen var jag med Bianca :)
Vi kolla på massa roliga youtubeklipp och chatta med Emma lääänge :P
Youtubeklippen var massa roliga idolgrejjer och folk som tror dom sjunger bra. ( Som jag dådå -.-)
Hahah men asså vi höll på dö av en tjej som sjöng en väldigt äcklig låt...
Vill helst lägga in det här ^^
Bianca och jag dansa ju som vanligt oxå till Kung Fu Fighting XD
Väldigt bra låt...
Det finns en låt som heter Sweet Caroline, fett ägigt! Lyssnar på den just nu, den är ju inte bra men har braaa text ;)
OMG nu måste jag typ dra till locktången innan den bränner upp hela badrummet.... ;oo
Ajaa men sen har jag dans så vi får kaaanske höras ikväll efter läxorna eller så imorgon :P
Har märkt att det här e en bra tid att blogga på :)
// Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0