MITT INLÄGG FÖRSVANN!

Fan hade skrivigt ett AS långt inlägg och sen så kryssa jag rutan utan att publicera!
FAN!
Får skriva om lite.
Hade en normal dag, förutom att lunchen var GRYMT kul med Linda, Elsa och Ansar XD
Ansar flumma, han e ALLTID flummig X))
Orkar inte skriva om allt jag skrivigt..
På bilden skulle vi klippa massa gipsgrejjer som vi senare ska lägga på ansiktet och sen ska det bli en sån där mask.
När jag hade slutat satt jag och prata med Ida, Ida och Hedda ett tag tills deras bild börja och då fick lilla Caroline dra hem själv -.-
Nu har jag ladda upp MASSA bilder på datorn så nästa inlägg kommer vara fullt av bilder... tror jag..
Ajaa pussar :')
// Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0