Vilken fin skjorta! Eh du.. Det är min pappas pyamasbyxor :P

YO :D
Idag har jag varit i centrum med Elsa och Linda :D
Sen kom Tim, David och Jesper precis när Linda åkte hem :P
Elsa och jag försökte rymma från dom XD
Sen åkte vi hem till Elsa :D
HAhahah det var askul XD
Elsa visa deras tvätthög och jag ba: Vilken fin skjorta!
Elsa: Emm... det e min pappas pyamasbyxor... :P
Jag: OJJ XD
HAhahah sen gjorde jag och Elsa pasta och kolla på massa heeestar :D
Sen satte vi på tv:n och kolla på det där programmet " Hål i väggen "
Det var askul hahaahaha :D
Nu lyssnar jag på musik och kollar på tv6play, alltså Vampire Diaries som är sen :D
Måste hinna ikapp :P
Ajaa... BAJJ :D
// Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0